Van Intuïtief Leiderschap naar Datagedreven Beslissingen
De Uitdaging
RosaPlaza wilde de overstap maken van een bedrijfsturing op gevoel naar een balans tussen intuïtie en datagedreven beslissingen. Ze zochten een partner die hen op maandbasis kon helpen met het structureren van hun bedrijfsprocessen en het inrichten van een systeem waarmee de juiste data op het juiste moment beschikbaar zou zijn.
Helder en gestructureerd vanuit een strategisch plan
Bij Debo hebben we een aanpak ontwikkeld waarbij we maandelijks samen met RosaPlaza op strategisch niveau meedenken. We ontwikkelen samen een roadmap waarin de stappen inzichtelijk zijn en we samen de deliverables bepalen. Zo zijn de verwachtingen van en naar elkaar helder. We zijn gestart met de implementatie van partner en ERP-systeem Florinet, koppelen we met verschillende api's en brengen we de beschikbare data inzichtelijk in Power-Bi.
Online platform that generates added value for readers, partners, and KAS.
Bij RosaPlaza draaide het bedrijf jarenlang op intuïtie. De passie en het gevoel voor de markt waren de drijvende krachten achter de beslissingen, maar er werd steeds vaker de behoefte gevoeld aan meer houvast in de vorm van data. Daar lag de verbinding voor een lange termijn samenwerking.
Visueel aantrekkelijk en uniek, dankzij Webflow-techniek en snelle navigatie, met speciale features en Mailerlite-integratie, gerealiseerd door samenwerking met Concept Factory.
From a dream to reality, we evolve from a basic website to a global platform, hosting thousands of florists, ensuring swift loading times and superior content, all manageable by the customer.
Creation of a one-of-a-kind app, unparalleled and unreplicable by any other milkman, featuring an award-winning built-in cow scanner.