Van Intuïtief Leiderschap naar Datagedreven Beslissingen
De Uitdaging
RosaPlaza wilde de overstap maken van een bedrijfsturing op gevoel naar een balans tussen intuïtie en datagedreven beslissingen. Ze zochten een partner die hen op maandbasis kon helpen met het structureren van hun bedrijfsprocessen en het inrichten van een systeem waarmee de juiste data op het juiste moment beschikbaar zou zijn.
Helder en gestructureerd vanuit een strategisch plan
Bij Debo hebben we een aanpak ontwikkeld waarbij we maandelijks samen met RosaPlaza op strategisch niveau meedenken. We ontwikkelen samen een roadmap waarin de stappen inzichtelijk zijn en we samen de deliverables bepalen. Zo zijn de verwachtingen van en naar elkaar helder. We zijn gestart met de implementatie van partner en ERP-systeem Florinet, koppelen we met verschillende api's en brengen we de beschikbare data inzichtelijk in Power-Bi.
Online platform waar een meerwaarde gecreëerd wordt voor de lezers, partners, en voor KAS zelf.
Bij RosaPlaza draaide het bedrijf jarenlang op intuïtie. De passie en het gevoel voor de markt waren de drijvende krachten achter de beslissingen, maar er werd steeds vaker de behoefte gevoeld aan meer houvast in de vorm van data. Daar lag de verbinding voor een lange termijn samenwerking.
Visueel aantrekkelijk en uniek, dankzij Webflow-techniek en snelle navigatie, met speciale features en Mailerlite-integratie, gerealiseerd door samenwerking met Concept Factory.
Van een droom naar realisatie, van een simpele website tot een wereldplatform. Met duizenden bloemisten, snelle laadtijden en hoogwaardige content. Allemaal zelf te beheren.
Ontwikkeling van een app die zo uniek is dat geen andere melkboer het kan kopiëren. Met ingebouwde koeienscanner die awards heeft gewonnen.