Online platform waar een meerwaarde gecreëerd wordt voor de lezers, partners, en voor KAS zelf.
De visuele merkidentiteit van off- naar online.
KAS worstelde met de uitdaging om hun bedrijfsvoering te transformeren van een volledig offline magazine naar een eigen online platform.
High-end website
We hebben de uitdaging van KAS om te schakelen van offline naar online opgelost door een Webflow website te ontwikkelen, die zodanig is ingericht dat de klant volledige controle en beheer over de website heeft. Deze oplossing stelt KAS in staat om op een gebruiksvriendelijke manier hun content te beheren en aan te passen, waardoor ze snel kunnen inspelen op veranderende bedrijfsbehoeften en markttrends, zonder afhankelijk te zijn van externe ontwikkelaars of technische ondersteuning.
Online platform waar een meerwaarde gecreëerd wordt voor de lezers, partners, en voor KAS zelf.
Bij RosaPlaza draaide het bedrijf jarenlang op intuïtie. De passie en het gevoel voor de markt waren de drijvende krachten achter de beslissingen, maar er werd steeds vaker de behoefte gevoeld aan meer houvast in de vorm van data. Daar lag de verbinding voor een lange termijn samenwerking.
Visueel aantrekkelijk en uniek, dankzij Webflow-techniek en snelle navigatie, met speciale features en Mailerlite-integratie, gerealiseerd door samenwerking met Concept Factory.
Van een droom naar realisatie, van een simpele website tot een wereldplatform. Met duizenden bloemisten, snelle laadtijden en hoogwaardige content. Allemaal zelf te beheren.
Ontwikkeling van een app die zo uniek is dat geen andere melkboer het kan kopiëren. Met ingebouwde koeienscanner die awards heeft gewonnen.